Наша команда

Алла Василенко

Алла Василенко

Директор

Методика Марії Монтессорі показала мені кардинально новий погляд на розвиток дитини, адже основна ідея системи Монтессорі - створити всі умови для саморозвитку дітей.
Я любляча мама і роблю для свого малюка все! Хочу що б моя дитина розвивався і ріс в Монтессорі - середовищі. Для мене важливо підтримати кожного в пошуку своїх рішень і розкритті своєї індивідуальності, дуже хочу приносити радість і щастя іншим діткам, точно так само як і своїй дитині.
Анна Смоліна

Анна Смоліна

Фінансовий Директор

Спостерігаючи за своєю донькою, я помічаю, як вона прагне виконувати "дорослі" завдання - підмітати, сортувати речі, сервірувати стіл до обіду, наливати і насипати. Потрапляючи в підготовлену середу вона миттєво знаходить собі заняття до душі! Так виникла ідея створення простору для підтримки природного інтересу дитини на шляху до становлення особистості, ну а методика Марії Монтессорі, якнайкраще, для цього підходить!
Юлія Торбіна

Юлія Торбіна

Монтессорі-педагог

Робота з малюками дає мені можливість пізнати їх чарівний світ, який я знаходжу просто дивовижним, спостерігати як дитина розкриває себе і свої творчі здібності в Монтессорі - середовищі. Дуже важливо бути не просто педагогом, а стати другом для дитини, бути щирим і відвертим. І все це відбувається в атмосфері доброзичливість і поваги до дитини.
Лілія Клипун

Лілія Клипун

Педагог англійської мови

Я психолог і викладач англійської мови. Будь-яка мова - це комунікація, це взаємодія з навколишнім світом. І за допомогою мови, міміки і жестів ми можемо передати дитині величезний багаж знань, вражень, переживань і досвіду. Англійська мова - це ще один спосіб вибудувати з малюком емоційний контакт і дати йому можливість знати, розуміти і користуватися ще більшою кількістю знань. Тому якщо підходити до мови не як до сухої інформації, а як до можливості спільного переживання почуттів, подій і досягнень - то щасливі будуть всі, і дитина і дорослий.
Ірина Третьякова

Ірина Третьякова

Асистент Монтессорі-педагога

Працювати з дітьми за методикою Марії Монтессорі це дуже цікаво. Я завжди даю можливість дітям навчиться все робити самим. Дуже важливо створити сприятливу атмосферу для їх саморозвитку, без критики, зауважень і повчань. Думка дитини треба поважати і давати йому право вибору, адже це веде до їх самостійності в майбутньому і розвитку як особистості. Я люблю працювати з дітьми і спостерігати як вони кожен день йдуть своїм власним унікальним шляхом.
Георгій Смолін

Георгій Смолін

Психотерапевт

Гештальт-терапевт, тренер і супервізор Київського Гештальт Університету.
Багато працюю з темами розвитку людини та зі складнощами, що виникають у дорослих, розвиток яких було заблоковано на певних етапах. Щиро вважаю, що дитина, яка буде мати екологічну підтримку свого розвитку, чудово виконає свою роботу дорослішання, та з нею буде легше встановлювати близькі та міцні стосунки, а у дорослому житті вона буде менше потребувати допомоги психотерапевтів. Тому для мене проведення лекцій та занять для батьків, яки бажають більше знати про будування гармонійних та розвиваючих стосунків з дитиною, є дуже важливою справою.
Наталія Пашко

Наталія Пашко

Дитячий психолог

Професіонал з хорошою підготовкою і великим досвідом , люблю дітей і свою роботу .
Напрямок роботи:
- Робота з прихильністю ( гіпо- , гіперопіка ) ;
- Страхи ;
- підготовка до школи;
- Психосоматичні захворювання ( енурез , енкопрез , заїкання , тики ) ;
- Емоційні та поведінкові розлади у дітей ( суїцидальні нахили , злодійство , агресія , обман , мутизм ) ;
- Розрив , втрата , переміщення , розлучення батьків ;
- Шокові травми , ПТСР ;
- Робота з дітьми , пережили насильство і нехтування ( сексуальне , фізичне , психологічне ) .